PROXSYS

Snel een verstoring of probleem melden bij ons klantenteam, zonder te bellen

30 september 2020

In deze drukke tijden telt iedere seconde. In de wacht staan is niet je favoriete bezigheid, je hebt immers meer te doen toch? Wist je dat je via onze software op jouw computer zonder veel moeite een melding kan registeren op onze servicedesk?

Let op : Deze stappen zijn alleen beschikbaar op een laptop of op een computer. Op een online werkplek is het vooralsnog niet mogelijk om deze stappen uit te voeren.

Het maken van een melding is vrij simpel, hieronder een kort stappenplan;

Stap 1 - Door simpelweg op het blauwe of oranje sterretje van Proxsys rechtsonderin bij de klok te klikken met je rechtermuisknop kan je een melding maken bij onze servicedesk. Desgewenst kan je ook gelijk een schermafbeelding maken zodat we direct de foutmelding bijvoorbeeld in de melding hebben staan.

Na het selecteren van jouw keuze opent onderstaand scherm ;

Stap 2 - We gaan nu de melding aanmaken

Wat is het probleem?
Geef in het genoemde scherm aan wat het probleem precies is en vertel ons eventueel meer details waar je tegenaan loopt.

Urgentie?
Bij de vraag hoe urgent je vraag is vragen we je aan te geven hoe urgent het is. Geef ook aan wie er last van heeft, alleen jij of je collega's of juist iedereen? Het helpt ons met het bepalen van de prioriteit en de behandeling daarvan.

Contact gegevens invullen
Geef ook even je contact gegevens door en mocht je nog aanvullende schermafbeeldingen hebben die ons kunnen helpen, voeg ze dan eventueel toe.

Stap 3 - Controleren

Controleer nu nog even alles en klik hierna op 'Verstuur' ; de melding wordt nu aangemaakt en ons klantenteam komt zo snel als mogelijk bij jou op de melding terug.

Je ontvangt een bevestiging van het aanmaken van de melding ook nog even terug in je mailbox. Zo wordt het melden van verstoringen of problemen wel erg makkelijk!

Ging het je allemaal te snel? Bekijk dan even het filmpje hieronder!

Delen via

De beste ICT leveren, dat doen we niet alleen